Huvitavad ja veel huvitavamad sündmused

Ahoj!

Mõne nädala jooksul on jälle põnevaid asju toimunud, aga see on positiivne ja ma ei kurda.

29. novembril läksin stipendiumiintervjuule. Mul ei jäänudki sõnad kurku kinni ja ma ei pidanud ühte asja kümme korda ütlema, et minust aru saadaks. Rõõm näha, et ma ka arenen.

Pärast intervjuud oli vaja oodata. Mulle öeldi, et vastuse saan 30. novembril või 1. detsembril. Nendel päevadel ei saanud mu telefon üldse rahu. 1. detsembri õhtul tuli kiri, milles seisis, et stipendiumi ma ei saanud. Sellest on muidugi kahju, aga usun, et need läksid täpselt sinna, kus neid kõige rohkem vajati.

5. detsembril käisin toetajate otsimise motivatsioonikoolitusel. Seekord trammid sõitsid ja ma ei pidanud poolt linna läbi kappama. Koolitusel olid erinevad inimesed oma kogemustest rääkimas ja nippe jagamas. Lõpus tegime grupitööd ning see oli väga tore. Ma ei saa teiste eest rääkida, aga minu arust oli see koolitus väga kasulik ja minu olukord ei tundu enam nii lootusetu.

Kui ma trammiga tagasi rongijaama sõitsin, toimus mingit sorti avarii. Kui ma õigesti aru sain, keeras auto trammile ette ja nad põrkasid kokku. Igatahes kupatati meid välja. Tramm seisis poolenisti sõiduteel, aga autojuhid olid veidi juhmid ja tahtsid edasi sõita. Üks neist üritas mind alla ajada, kuid see katse läks tal metsa.

Täna ehk 9. detsembril läksin postkontorisse uurima, kas minu prillid on kohal. Küsisin ja sain teada, et mulle on lausa kaks pakki ning ühel neist oli YFU logo peal. Üritasin meenutada midagi, mis peaks YFUst postiga tulema, kuid see ei õnnestunud. Kui pakk lõpuks minu käes oli, sain aru, et hoopis YFU Slovakkia on selle saatnud. Ma ei osanud sellest midagi arvata, aga olin väga põnevil. Pidin siiski veel mõnikümmend minutit kannatama, sest kool ootas. Paki sisu oli selline:

Lugesin postkaarti ja ei saanud alguses aru, miks need mulle saadeti. Siis tuli mulle pähe geniaalne mõte ära tõlkida sõna, millest ma aru ei saanud. Sellest oli kasu ja sain teada, et pakk saadeti seetõttu, et olin YFU Eestis sel hooajal esimene, kes lepingu sõlmis, ning esimene, kes otsustas järgmisel aastal Slovakkiasse minna.

dsc0115
Mul on nüüd lausa kaks sõnaraamatut ning mõlemad on keele õppimisel suureks abiks.

Dovidenia

Margit

Leave a comment